Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Everdine Vreede-Volkers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Everdine Vreede-Volkers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Everdine

Blijf op de hoogte en volg Everdine

28 Mei 2014 | Spanje, Sevilla

Het is bijna zo ver!

Wie gaan er mee naar Sevilla deze keer?

Van de maandaggroep:
Arnold Wilkens (José), Brenda Buitenhuis, Ineke Hoeke, Marieke v.d. Akker.

Van de vrijdaggroep:
Sonja Cuperus, Anke Derwort, Vera Roest (Feria), Ananda Jans.

Op 1 juni vertrekken Sonja en ik alvast naar Sevilla. Wij bivakkeren eerst in hotel Tryp, recht tegenover de Macarena Basiliek.
Groot hotel met een groot zwembad op het dak!

Ik ga 2 juni beginnen met privelessen gedurende twee weken en Sonja start de eerste week met Spaanse conversatieles.

Brenda en José komen op donderdag 5 juni aan en dan gaan we eerst Sevilla bekijken.

Ananda komt ook al eerder, maar zij gaat eerst met een aantal vriendinnen de stad onveilig maken :) en komt dan op zondag 8 juni naar ons appartement.

Anke, Vera, Marieke en Ineke komen op zondag 8 juni aan.
Iedereen gaat dan maandag 9 juni beginnen met danslessen en ook zanglessen :)

José en Ananda gaan voor de eerste keer mee en zij vallen echt met hun neus in de spreekwoordelijke boter!
Normaliter huur ik leuke, eenvoudige appartementjes, maar deze keer heb ik een supergaaf appartement gehuurd, waar we met 7 personen kunnen wonen. Dit appartement heeft een heus zwembad!

Ook voor Ineke en Marieke een geweldig mooi duplex appartement gehuurd, met prachtig terras, 2 minuutjes bij ons vandaan.

De foto's volgen uiteraard wanneer we in Sevilla zijn.

Mocht je geen interesse hebben om deze flamencoreis te volgen, laat me even weten, dan verwijder ik je e-mailadres uit de lijst.

Voor wie wel onze belevenissen wil volgen: veel leesplezier!

Groetjes,
Everdine

  • 28 Mei 2014 - 09:51

    Brenda:

    Superveel zin in...nog 8 nachtjes slapen!

  • 28 Mei 2014 - 09:52

    Anneke:

    Meiden heel veel plezier, ik ben jaloers!!! Everdine als het lukt maak een keer een mooie n filmpje van de les..
    Een goede reis en geniet ervan.
    Besos

  • 28 Mei 2014 - 10:12

    Lianda:

    Heel veel dans plezier

  • 28 Mei 2014 - 11:31

    Ananda Jans:

    Hallo allemaal,
    en of ik er zin in heb!!!!! En jaaaaa, we gaan de stad onveilig maken, op een leuke manier uiteraard!! Heerlijke Spaanse hapjes, ik ben gek op de Spaanse keuken! Lekkere drankjes en de stad leren kennen (nieuwe dansschoenen kopen), maar..... ik ga ook mijn best doen met zingen en dansen!!

  • 28 Mei 2014 - 14:01

    Arnold / José :

    Hallo allemaal,
    Ik heb er heel veel zin in. Ben reuze benieuwd wat me allemaal
    te wachten staat. Een ding staat vast, ik ga er van genieten. Eerst op ons gemak de stad verkennen en dan vanaf maandag vol aan de bak. Om mezelf dan s,avonds te belonen met heerlijke tapas en natuurlijk de bescheiden hoeveelheid drankjes.
    M'n avontuur begint donderdag de 5e ik hoop dat ik het overleef bij de dames of euh zij bij mij

  • 28 Mei 2014 - 19:48

    Karin:

    Heel veel plezier, en ik ben benieuwd naar jullie avonturen!

  • 28 Mei 2014 - 20:53

    Claudia:

    Hee allemaal, ondanks mijn jaloezie (had zelf ook heel graag mee gewild) wens ik jullie heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier in Sevilla! Gelet op de bovenstaande berichten, heb ik zo'n flauw vermoeden dat dat wel gaat lukken....:) Ook ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

  • 29 Mei 2014 - 14:29

    Anjella:

    Natuurlijk volg ik jullie weer Everdine!!!

    Veel plezier!!

    Liefs, Anjella

  • 29 Mei 2014 - 19:15

    Feria:

    Ik heb er ook onwijs zin in!!

  • 31 Mei 2014 - 17:51

    Everdine De Vreede-Volkers:

    Hallo allemaal,

    Dank jullie wel, voor jullie enthousiaste reacties. Het is helaas geen Facebook, zodat ik er een 'like' bij kan zetten als ik het gelezen heb. Maar, ga er maar van uit dat ik alles lees wat jullie schrijven.
    Nu nog mijn koffer pakken en vroeg naar bed. Sonja en Bart komen mij morgenochtend (eigenlijk nog midden in de nacht) om 04.00 uur (ja, jullie lezen het goed: OM VIER UUR!) ophalen.

    Meer nieuws als we morgen in Sevilla aangekomen zijn.

    Groetjes, Everdine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Studiereis 'Flamenco' Sevilla 2014

Het is bijna zo ver!

Wie gaan er mee naar Sevilla deze keer?

Van de maandaggroep:
Arnold Wilkens (José), Brenda Buitenhuis, Ineke Hoeke, Marieke v.d. Akker.

Van de vrijdaggroep:
Sonja Cuperus, Anke Derwort, Vera Roest (Feria), Ananda Jans.

Op 1 juni vertrekken Sonja en ik alvast naar Sevilla. Wij bivakkeren eerst in hotel Tryp, recht tegenover de Macarena Basiliek.
Groot hotel met een groot zwembad op het dak!

Ik ga 2 juni beginnen met privelessen gedurende twee weken en Sonja start de eerste week met Spaanse conversatieles.

Brenda en José komen op donderdag 5 juni aan en dan gaan we eerst Sevilla bekijken.

Ananda komt ook al eerder, maar zij gaat eerst met een aantal vriendinnen de stad onveilig maken :) en komt dan op zondag 8 juni naar ons appartement.

Anke, Vera, Marieke en Ineke komen op zondag 8 juni aan.
Iedereen gaat dan maandag 9 juni beginnen met danslessen en ook zanglessen :)

José en Ananda gaan voor de eerste keer mee en zij vallen echt met hun neus in de spreekwoordelijke boter!
Normaliter huur ik leuke, eenvoudige appartementjes, maar deze keer heb ik een supergaaf appartement gehuurd, waar we met 7 personen kunnen wonen. Dit appartement heeft een heus zwembad!

Ook voor Ineke en Marieke een geweldig mooi duplex appartement gehuurd, met prachtig terras, 2 minuutjes bij ons vandaan.

De foto's volgen uiteraard wanneer we in Sevilla zijn.

Mocht je geen interesse hebben om deze flamencoreis te volgen, laat me even weten, dan verwijder ik je e-mailadres uit de lijst.

Voor wie wel onze belevenissen wil volgen: veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

10 juni - dinsdag

10 Juni 2014

09 juni 2014 - maandag - het vervolg

09 Juni 2014

09 juni 2014 - maandag

09 Juni 2014

08 juni 2014 - zondag

08 Juni 2014

07 juni 2014 - zaterdag
Everdine

Inmiddels heb ik zoveel e-mailadressen toegevoegd voor mijn vorige reizen, dat ik niet weet wie zich voor deze reisverslagen interesseert. Mocht je deze berichten niet willen ontvangen, stuur me even een mailtje: everdine@gmail.com, dan verwijder ik je uit het bestand. Voor degenen die het wel leuk vinden om het te volgen: veel plezier met het lezen van deze flamencostudiereis.

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 69358

Voorgaande reizen:

26 Mei 2017 - 04 Juni 2017

Flamenco Studiereis Sevilla 2017

11 Juni 2016 - 18 Juni 2016

Flamenco Studiereis Sevilla 2016

01 Juni 2014 - 15 Juni 2014

Studiereis 'Flamenco' Sevilla 2014

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Flamenco studiereis 2013

22 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Flamenco Studiereis Sevilla 2012

Landen bezocht: