26 mei 2017 - vrijdag Delft - Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Everdine Vreede-Volkers - WaarBenJij.nu 26 mei 2017 - vrijdag Delft - Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Everdine Vreede-Volkers - WaarBenJij.nu

26 mei 2017 - vrijdag Delft - Sevilla

Door: La Gitana

Blijf op de hoogte en volg Everdine

26 Mei 2017 | Spanje, Sevilla

Een fantastische dag om op reis te gaan. Wat een Spaanse temperature in Delft!
Gisteren al online ingecheckt en Ger heeft de boardingpassen geprint op de zaak.
Ger bracht mij naar het station om 12.15 uur, waar Catharina al zat te wachten. José werd door Reinier gebracht en Sonja volgde even later met Bart.
Alles verliep op tijd, de trein, de vlucht.
Op Schiphol konden we meteen onze koffers bij de drop-off kwijt, zonder wachtrij. De security verliep gladjes, behalve bij José. Hij had de minste handbagage, maar die werd complete gescreend!
Uiteindelijk niets aan de hand. Daarna maar eerst lekker gaan lunchen bij "Het Paleis".
We vertrokken weliswaar 20 minuten later, maar landden toch om 19.30 uur, zoals gepland.
Sonja en José kochtten horloges (ja, gewoon 2 allebei!) en Sonja en ik een geluidsboxje voor de telefoon. Moet het nog uitproberen, maar schijnt dat het een mooi geluid geeft.
Ook een (ahum, twee) heerlijke gin tonics gedronken.
Na aankomst stonden José Carlos en Carmen (docente van Catharina) en haar man ons op te wachten in de aankomsthal. Zij brachten ons naar onze appartementen.
Koffers eerst uitgepakt en daarna naar het terras op de Alameda gegaan, nadat we eerst Catharina opgehaald hadden, want zij weet nog niet de weg.
We wilden bij Eslava gaan eten, het was inmiddels 22.45 uur, maar daar was het zo onwijs druk, dat we het daar voor gezien hielden.
We zijn daarom op het pleintje bij El Sardinero gaan eten. Lekker buiten, maar eigenlijk gewoon fris. Het is in Nederland momenteel warmer, raar maar waar!
Natuurlijk heb ik mijn favoriete gerecht gegeten: bacalao frito!
Daarna nog even naar café Central, maar konden niet zitten. Wel een drankje gedaan en nog een afzakkertje bij El Esquivel. Catharina ging wel naar huis, maar wij, José, Sonja en ik nog een laatste gin tonic genuttigd én gelukkig een tafeltje vrij.
Was een lange dag en morgen vroeg op, want dan gaan we met de trein naar de feria in El Puerto de Santa Maria.
Zal wel zondagavond, of maandag worden eer ik weer wat schrijf, want om nou mijn laptop mee te sjouwen...



  • 27 Mei 2017 - 14:32

    Johanna:

    Leuk hoor, geniet ervan, Catharina, Sonja, José en Everdine!

  • 28 Mei 2017 - 11:37

    Anjella:

    Ha Everdine c.s.!!!

    Geniet maar, ik geniet van een afstand mee!!

    (Toch maar goed dat ik dat 'dagboek' even ter sprake bracht, nietwaar?!?!)

    Liefs, Anjella

  • 30 Mei 2017 - 13:16

    Everdine De Vreede-Volkers:

    En bedankt, Anjella! Weet je hoeveel werk het is om te schrijven, foto's te selecteren en te ordenen...Het is nu dinsdag 30 mei en heb nu pas alles bij kunnen werken! Nu moet ik gaan studeren op de teksten en zang :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Everdine

Inmiddels heb ik zoveel e-mailadressen toegevoegd voor mijn vorige reizen, dat ik niet weet wie zich voor deze reisverslagen interesseert. Mocht je deze berichten niet willen ontvangen, stuur me even een mailtje: everdine@gmail.com, dan verwijder ik je uit het bestand. Voor degenen die het wel leuk vinden om het te volgen: veel plezier met het lezen van deze flamencostudiereis.

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 69435

Voorgaande reizen:

26 Mei 2017 - 04 Juni 2017

Flamenco Studiereis Sevilla 2017

11 Juni 2016 - 18 Juni 2016

Flamenco Studiereis Sevilla 2016

01 Juni 2014 - 15 Juni 2014

Studiereis 'Flamenco' Sevilla 2014

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Flamenco studiereis 2013

22 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Flamenco Studiereis Sevilla 2012

Landen bezocht: